سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طرز تهیه پنکیک شکلاتی خوشمزه و بی نظیر مخصوص عصرانه

طرز تهیه پنکیک شکلاتی

پنکیک شکلاتی ، طرز تهیه پنکیک شکلاتی ، pancake shokolati

پنکیک شکلاتی یک دسر خانگی بسیار لذیذ و خوشمزه هست که غیر از دسر میتوان از آن به عنوان یک صبحانه مقوی یا میان وعده استفاده کرد . درست کردن پنکیک شکلاتی بسیار آسان است و نیازی به مهارت زیادی ندارد، یک دسر خوشمزه و خانگی که هر کسی می تواند آن را درست کند و اصلا وقت گیر نیست و مواد آن به راحتی تهیه می شود. با سایت رز سرخ همراه باشید تا طرز تهیه پنکیک شکلاتی را برایتان آموزش دهیم.

مواد لازم برای تهیه پنکیک شکلاتی
آرد سفید 1 پیمانه
شکر 2 قاشق غذاخوری
بیکینگ پودر 1 قاشق مرباخوری
پودر کاکائو 2 قاشق غذاخوری
شیر  1 لیوان
تخم مرغ 1 عدد
کره 2 قاشق غذاخوری
وانیل 2 قاشق چایخوری
نمک نصف قاشق مرباخوری

طرز تهیه پنکیک شکلاتی

برای تهیه پنکیک شکلاتی ابتدا باید شیر را در ظرفی ریخته و تخم مرغ را به همراه کره آب شده و وانیل به آن اضافه کنید و با هم مخلوط کنید. همه مواد خشک را با هم الک کنید تا در پنکیک گلوله گلوله نشوند. حالا مخلوط شیر را به مواد خشک الک شده اضافه کنید و کم کم با چنگال یا همزن دستی مخلوط کنید.

یک تابه نچسب انتخاب کنید و کف آن را کمی چرب کنید و روی حرارت قرار دهید تا داغ شود. یک قاشق از مواد پنکیک را درون تابه بریزید و منتظر بمانید تا مواد بپزند و پنکیک خودش را بگیرد سپس آن را برگردانید تا روی دیگر آن نیز خوب بپزد. می توانید به هر اندازه یا شکلی که دوست دارید پنکیک شکلاتی را تهیه کنید.می توانید در اندازه یک ملاقه یا قاشق یا حتی در اندازه یک تابه با سایز کوچک درست کنید. بعد از اینکه تمام مواد را درست کردید پنکیک های آماده شده را روی هم بچنید و با عسل یا سس شکلاتی تزیین و سرو کنید.